Pomoč preko telefona nad 20 minut se zaračunava po ceniku glede na poseg. Najmanjša obračunska enota je 30 min.
Storitve, ki niso zajete v ceniku, se obračunajo po dejanskih opravljenih urah.
Vse servisne storitve se opravljajo samo v delovnih dneh od 8.00 do 16 ure.
Garancijski pogoji in pogoji servisa
- Kupec mora ob uveljavljanju garancije v TechTrade Trzin poleg artikla obvezno dostaviti tudi dobavnico/račun, kjer je naveden dotični artikel, datum dobave in serijska številka, če je le ta vpisana. Brez dobavnice/računa ali kopije dobavnice/računa sprejem artikla v servis ni možen!
- Vse napake, nastale v okviru garancijske dobe, mora kupec sporočiti v TechTrade Trzin, v pisni obliki, z reklamacijskim zapisnikom. Napaka na reklamacijskem zapisniku mora biti jasno in nedvoumno opisana. Opis napake, kot je na primer NE DELA, ni sprejemljiv!
- TechTrade Trzin večino reklamacij reši v osmih dneh. Če reklamacije v tem času ne more rešiti, je skrajni rok za rešitev 45 dni. Po preteku 45-ih dni je kupec upravičen do zamenjave reklamiranega artikla z novim artiklom oziroma do dobropisa v vrednosti reklamiranega artikla.
- Kupec je dolžan popravljeno ali zamenjano blago prevzeti najkasneje v 90 dneh od datuma prejema v servis, sicer podjetje TechTrade Trzin za blago več ne odgovarja.
- Vsi artikli oddani v reklamacijo morajo vsebovati vse pripadajoče dodatke (CD in DVD medije, napajalnike, kable, embalažo,…).
- Iz garancije so izvzete napake in okvare zaradi:
- neupoštevanja priloženih navodil,
- malomarnega ravnanja z izdelkom,
- posega v izdelek, ki ga je opravila nepooblaščena oseba,
- poškodbe, nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca ali tretje osebe,
- poškodbe zaradi elementarne nesreče - neposrednim ali posrednim udarom strele ter ob prenapetosti zaradi stikalnih manipulacij, poplave, požara ipd.
- če so z izdelka odstranjene ali poškodovane garancijske nalepke ali serijska številka,
- če kupec ni poskrbel za ustrezne pogoje obratovanja opreme, kot npr. neustrezno električno napajanje in zaščita,
- zaradi mehanske poškodbe ali odstranitve garancijskih in drugih oznak ali nalepk,
- za izgubljene in poškodovane podatke ne odgovarjamo - zaščita podatkov je stvar uporabnika,
- če kupec ni poskrbel za primerno zaščito ob transportu v primeru reklamacije,
- Pokvarjen artikel, ki je v garanciji, kupec pošlje na naš naslov s servisom Pošte Slovenije, na naše stroške, z obrazcem PPNA v obliki paketa. Reklamacije v drugačni embalaži, priporočene pošiljke ali pošiljke poslane preko drugih dostavnih služb na naše stroške bodo zavrnjene.
- Če artikel vračate po pošti, ga pripravite primerno za transport. V nasprotnem primeru bo pošiljka zavrnjena in vrnjena nazaj pošiljatelju.
- Vsi artikli, ki jih želite reklamirati v TechTrade Trzin morajo biti obvezno opremljeni z dobavnico/računom ali kopijo dobavnice/računa, ter reklamacijskim zapisnikom ali opisom napake. Na reklamacijskem zapisniku naj bo navedena kontaktna oseba. V nasprotnem primeru bo pošiljka zavrnjena, in poslana nazaj pošiljatelju na njegove stroške.
- Osnovni garancijski rok je 12 mesecev. TechTrade Trzin je dolžan zagotavljati vzdrževanje in nadomestne dele v 3-kratnem obdobju osnovne garancijske dobe.
- Garancijska doba, natisnjena na embalaži se ne priznava kot garancijska doba, če je na deklaraciji ali garancijskem listu navedeno drugače.
- Garancija ne velja za: potrošni material, torbe , baterije, NiMH akumulatorje, čistila, programsko opremo, CD in DVD medije, varovalke, baterije (priložene napravam), slušalke (priložene predvajalnikom), orodje (klešče,...), podloge za miške.
- Naročnik je seznanjen s cenikom storitev, ki jih servis nudi. Cenik je objavljen na spletni strani, s katerim je naročnik seznanjen ob predaji izdelka na servis.
- V primeru izvengarancijskega popravila bo servis popravljen izdelek zadržal do plačila vseh zapadlih obveznosti s strani naročnika. Servis bo naročnika trikrat, v časovnem razmiku enega meseca, pisno obvestil preko e-pošte, da je izdelek pripravljen za prevzem, in ga hkrati opozoril, da v kolikor popravljenega izdelka ne bo prevzel v roku treh mesecev od zadnjega pisnega obvestila, si servis pridržuje pravico, da izdelek postane njegova last.
Vse stranke prosimo, da upoštevajo zgornja navodila, da bomo lahko hitro rešili reklamacije, v obojestransko zadovoljstvo.