Išči

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja podjetja TechTrade Trzin

Splošni pogoji poslovanja predstavljajo okvirje vzajemnega sodelovanja s kupci in poslovnimi partnerji ter temeljijo na podlagi slovenske zakonodaje in poslovne politike podjetja TechTrade Trzin. Podjetje TechTrade Trzin (v nadaljevanju prodajalec) se ukvarja z zastopstvom in distribucijo mrežne in računalniške opreme priznanih blagovnih znamk: https://techtrade.si/manufacturer/all
Vsak kupec z registracijo na spletni strani techtrade.si pridobi svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se prijavi in predstavi. Izbrano geslo je tajno in znano le kupcu. Kupec se lahko registrira kot fizična ali pravna oseba. Kupec je dolžan zagotoviti, da bo v svojem imenu nastopal le on sam, oziroma oseba, pooblaščena za zastopanje v njegovem imenu. Prodajalec omogoča nakup pod enakimi pogoji vsem kupcem držav članic EU.

Veljavnost ponudbe in cen

Cene so navedene na spletni strani in za vse kupce veljajo na dan nakupa, to je na dan oddaje naročila v spletni trgovini techtrade.si. Na spletni strani TechTrade prodajalec svojim kupcem pri posameznih artiklih omogoča tudi količinske popuste, ki pa veljajo le pri naročilu preko spleta. Prodajalec si pridružuje pravico, da cene spremeni brez predhodnega obvestila.

Naročila

Vsa naročila, ki bodo oddana v spletni trgovini techtrade.si bomo obravnavali kot zavezujoča in nepreklicna. Če kupec ugotovi, da je prišlo do napake, lahko brez dodatnih stroškov naročilo prekliče v času od oddaje naročila do prejema elektronskega obvestila, da je naročeno blago odpremljeno. Po prejemu obvestila, da je naročeno blago odpremljeno, preklic naročila ni več možen. Prodajalec si pridružuje pravico, da lahko naročilo kupca zavrne, če ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more ustrezno obravnavati. Prodajalec se zaveže, da bo ob prejemu naročila takoj pričel z aktivnostmi, da kupcu zagotovi čim hitrejšo dobavo naročenega blaga.

Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena v slovenskem jeziku na strežniku https://www.techtrade.si/order/history .

V koraku ‚Potrdi‘ pri oddaji naročila ima stranka pred potrditvijo naročila pregled nad celotno vsebino naročila.

Opis poteka naročila si lahko ogledate tu.


Dobava in prevzem

Za naročila manjša od 60€ + DDV poštnino plača kupec.
Pri naročilu nad 60 € + DDV je dostava brezplačna.

Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroška dostave. Strošek dostave se obračuna ob oddaji naročila.
Trudimo se, da je večina artiklov v spletni trgovini techtrade.si na zalogi, in da jih kupcu dobavimo v roku od 24 do 48 ur.
Pri nakupu blaga kupcev iz drugih držav EU, kupec sam poskrbi za prevoz naročenega blaga ali ga osebno prevzame na sedežu podjetja.

Paketna distribucija: Za nas pakete dostavlja Pošta Slovenije , ki večino paketov dostavita že naslednji delovni dan. V kolikor kupec, ki ima odobren odlog plačila odda naročilo do 15 ure in je naročeno blago na zalogi v celoti, bomo to blago odpremili še isti dan. V kolikor artikla ni na zalogi kupca o tem obvestimo in ponudimo možno alternativo. V kolikor kupec alternativno ponudbo potrdi naročilo dopolnimo in naročeno blago še isti dan odpremimo. Če se kupec z alternativno ponudbo ne strinja, prične teči dobavni rok, ki je naveden na naši spletni strani. Prodajalec si pridružuje pravico do podaljšanja dobavnega roka in se zavezuje, da bo o tem pravočasno obvestil kupca. V primeru brezplačne dostave bo ponudnika paketne distribucije izbral prodajalec. Blago bo odpremljeno kupcu s ponudnikom paketne distribucije s katerim ima prodajalec sklenjeno pogodbo. Vsako odpremljeno blago je ustrezno zavarovano in opremljeno s sledilno številko, ki jo prodajalec posreduje kupcu. V primeru, da je plačnik dostave kupec mu blago dostavi ponudnik paketne distribucije s katerim ima prodajalec sklenjeno pogodbo. Vse stroške nastale s transportom blaga krije kupec sam. V kolikor prejeta količina blaga ni skladna s podatki na dobavnici ali računu, je o tem kupec dolžan pisno obvestiti prodajalca takoj ob prejemu blaga oz. najkasneje naslednji delovni dan. V primeru vidne poškodbe, ki je nastala med transportom je to kupec dolžan sporočiti prodajalcu takoj, ko poškodbo ugotovi, oziroma najkasneje v 8 dneh od prejema blaga. V primeru odškodninskega zahtevka mora kupec predložiti vso potrebno dokumentacijo in dokaze za uveljavljanje le tega. Prodajalec ne odgovarja za zamude pri dobavi blaga, če do njih pride zaradi neizpolnjevanja finančnih ali drugih obveznosti kot zaradi netočnih ali pomankljivih informacij s strani kupca.

Moja dostava – moja izbira S storitvijo Pošte Slovenija Moja dostava – moja izbira lahko v zadnjem trenutku spremenite lokacijo in datum dostave paketa, ko je ta že na poti k vam. S SMS-om ali z elektronskim sporočilom boste prejeli povezavo do spletne aplikacije Moja dostava – moja izbira, kjer boste lahko izbirali med različnimi možnostmi dostave. Omenjeno storitev lahko uporabljate pod pogojem, da ste v procesu spletnega nakupa navedli svojo mobilno telefonsko številko ali e-naslov. Več o različnih možnostih dostave in prevzema blaga preko Pošte Slovenije si lahko preberete tukaj.

Hitra pošta: V kolikor kupec odda naročilo do 9h ure delovnega dne in je naslov za dostavo v okolici Ljubljane bomo blago, kupcu, ki ima odlog plačila ali je blago že plačal vnaprej in je naročeno blago tudi na zalogi še isti dan odpremili s hitro pošto. Dostavna služba bo blago v tem primeru dobavila na dan naročila oziroma najkasneje do 18h.

Osebni prevzem: Kupec lahko naročeno blago prevzame tudi na sedežu podjetja TechTrade Trzin, Blatnica 8, 1236 Trzin, vsak delovni dan, od ponedeljka do petka med 8. in 17. uro. V primeru osebnega prevzema lahko zahtevamo, da se prevzemnik identificira. Naročeno in plačano blago bomo izdali samo dejanskim kupcem oz. osebam, ki so pooblaščene za prevzem blaga.

Paketniki Direct4.me : Kupec lahko blago prevzame tudi v paketnikih Direct4.me velikosti 40/80/160L, ki so locirani pred trgovino podjetja TechTrade Trzin na naslovu Blatnica 8, 1236 Trzin. Prevzem je mogoč 24/7 kar pomeni, da je blago po prejemu obvestila za prevzem na voljo za prevzem kadarkoli stranka le to želi tudi med vikendom in izven delovnega časa podjetja TechTrade Trzin. Kupec ima po prejemu potrdila, da je blago pripravljeno na prevzem v paketniku Direct4.me 72ur časa za prevzem. V primeru neprevzema znotraj 72ur mora stranka o tem obvesti prodajalca. Prodajalec lahko stranki podaljša čas za prevzem v paketniku za dodatnih 24ur. V primeru neprevzema po preteku dodatnih 24ur bo prodajalec blago odstranil iz paketnika. Stranka v tem primeru naročeno blago lahko prevzame osebno le še v trgovini TechTrade Trzin. Pogoj za prevzem blaga v paketniku Direct4.me je veljavna in verodostojna mobilna telefonska številka. V primeru, da kupec posreduje napačne kontaktne podatke prodajalcu le ta ni kriv za morebitne težave z prevzemom blaga v paketniku. Prevzem blaga v paketniku je mogoče le pod pogojem, da ima kupec z prodajalcem dogovorjen odlog plačila oziroma je blago kupec plačal že vnaprej.

Poslovni partnerji za nadaljno prodajo

Kupcem za nadaljnjo prodajo prodajalec omogoča dodatne popuste in ugodnosti. Na spletni strani techtrade.si kupec za nadaljno prodajo dostopa do posebne nabavne cene, kot tudi veliko dodatnih informacij o artiklih, novostih, akcijskih ponudbah in zalogah. Na voljo je tudi dostop do xml linka za lažjo integracijo spletnih strani.


Plačilo

Plačilo po predračunu
se izvede na podlagi predračuna, ki se kreira na spletni strani po oddanem naročilu. Plačilo je izvedeno, ko je nakazani znesek viden na enem izmed transakcijskih računov prodajalca.

Plačilo s kreditno ali plačilno kartico naročeno blago lahko ob oddaji naročila preko spleta, varno plačate s kreditno oz. plačilno kartico (BA, Maestro, MasterCard in Visa). Nakup z Maestro kartico lahko opravite le, če vaša banka dovoljuje spletne nakupe. Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s strani uporabnika obvestite na info@techtrade.si ali pokličite na + 386 1 56 22 111 .

Plačilo Paypal pri plačilu s PayPal računom poteka plačilo preko ponudnika www.paypal.com, ki velja za varni, hitri in anonimni sistem online e-plačevanja s kreditnimi karticami v realnem času ob takojšni on-line avtorizaciji. Po izbiri plačila preko PayPal sistema vas bo sistem preusmeril na varno stran PayPal sistema plačevanja s kreditnimi karticami. Po preveritvi vseh navedenih podatkov lahko potrdite plačilo. Po vaši potrditvi plačila boste preusmerjeni nazaj na našo spletno stran techtrade.si.

Plačilo z gotovino, kartico ali GoCrypto je možno ob osebnem prevzemu v naši poslovalnici na sedežu podjetja, brez dodatnih stroškov

Plačilo po povzetju je plačilo naročenega blaga dostavni službi ob dostavi blaga. V primeru plačila z gotovino ob dostavi na želeno lokacijo, se strošek naročila poveča za 1€ z DDV. Če želite plačati ob prevzemu, morate ob dostavi Pošte Slovenije pripraviti gotovino.

Odlog plačila prodajalec omogoča pod določenimi pogoji. Pogoji nakupa z odloženim plačilom so predmet poslovne pogodbe med kupcem in prodajalcem.

Kupljeno blago je last prodajalca, do poplačila blaga v celoti. Kupcem, ki zamujajo s plačilom zapadlih obveznosti prodajalec zaračuna zakonske zamudne obresti, ki jih je kupec dolžan plačati v 8 dneh od datuma izdaje. V primeru večkratnega zamujanja s plačili si prodajalec pridržuje pravico kupcu ustaviti dobave blaga in izterjati neporavnane obveznosti. Blago je kupcu ob takojšnjem plačilu izdano takoj. V primeru odloga plačila se blago kupcu izda le pod pogojem, da kupec nima zapadlih obveznosti ali blokiranih TRR računov.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@techtrade.si

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikom na voljo tu .

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov skladišča podjetja: Tech trade d.o.o., Blatnica 8, 1236 Trzin ali ga osebno prinese.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:

  • za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • za blagu, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  • zapečatene avdio- ali videoposnetke in računalniške programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  • zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat; pri nakupu hrane za male živali, v kolikor je embalaža odprta ali poškodovana;
  • blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  • digitalne vsebine, ki se ne dostavijo na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pri vračilu kriptografske denarnice, ki je varnostno kriptografska naprava, in zanjo lahko zagotavljamo vse lastnosti, ki jih ponuja le v primeru, da jo potrošnik prejme originalno zapakirano, si na podlagi 43. b člena ZVPot pridržujemo pravico do uveljavljanja zmanjšanja vrednosti do 80 % v primeru vračila tega izdelka.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.

Računi

Računi se kupcu izdajajo ob prevzemu blaga oz. je račun priložen blagu, ki je poslano z dostavno službo.

Garancija na kakovost

Vsi izdelki v spletni trgovini techtrade.si imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca, zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji. Za uveljavljanje garancije in servisno vzdrževanje se lahko obrnete na naš servis: servis@techtrade.si ali pokličete +386 (1) 56 20 708 . Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji, navedeni na garancijskem listu, ki je priložen izdelku. Skrite kakovostne napake je kupec dolžan pisno sporočiti prodajalcu takoj, ko jih ugotovi oziroma v garancijskem roku, ki velja za posamezno blago po ustaljenih navadah v poslovnem svetu. Prodajalec bo vse reklamacije reševal skladno z običaji dobrih poslovnih praks.

Kupec mora ob uveljavljanju garancije v TechTrade Trzin poleg artikla obvezno dostaviti tudi dobavnico/račun, kjer je naveden dotični artikel, datum dobave in serijska številka, če je le ta vpisana. Brez dobavnice/računa ali kopije dobavnice/računa sprejem artikla v servis ni možen!

Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Obrazec za vračilo artikla v garancijo se nahaja tu .

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira Tech Trade d.o.o. Trzin, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Program Renew & Refurbish - neprodane zaloge

Tehnologija napreduje zelo hitro, včasih še prehitro, zato lahko trgovec v takih primerih ostane z neprodano zalogo v skladišču, medtem ko ima na policah že novo pošiljko. Zaradi dobrega sodelovanja trgovcev in proizvajalcev se neprodana zaloga vrne do proizvajalca, ki jo temeljito pregleda in jo kot obnovljeno (refurbished) ponudi naprej po novih, nižjih odprodajanih cenah.
Pri proizvodnji lahko vedno pride do določenega odstotka nepredvidljivih napak v elektroniki. Ko je izdelek prodan, stranka hitro ugotovi, da je v okvari (zaslon, matična plošča, RAM, grafična kartica). Stranka prenosnik vrne pod okriljem dogovora DOA (dead on arrival), nakar se izdelek zamenja z delujočim, blago v okvari pa se vrne proizvajalcu. V kontrolnih sobah blago temeljito pregledajo, odpravijo napako z novim delom in celoten prenosnik ponovno preizkusijo, tako da dosežejo njegovo brezhibno stanje. Izdelek, denimo prenosnik, se prepakira in proda kot obnovljen (refurbished) po novi, nižji ceni.

V programu Refurbished je torej oprema, ki je po kakovosti enaka kot izdelki iz redne prodaje, saj za njo stoji proizvajalec sam. Vsi izdelki iz tega programa imajo pri podjetju TechTrade Trzin 12-mesečno garancijo proizvajalca z možnostjo podaljšanja na 36 mesecev. Potrošni material (baterija in napajalni kabel) ima garancijo 6 mesecev. Daljši rok garancije na potrošni material velja le, če proizvajalec določa drugače.


Nakup inštalacijskega optičnega kabla

V podjetju Tech Trade d.o.o. Trzin je mogoč nakup daljše razdalje inštalacijskega optičnega kabla. Pri nakupu nad 60€+DDV je dostava inštalacijskega optičnega kabla brezplačna. V primeru, da kupec naroči več kot 125m inštalacijskega optičnega kabla se kupcu pošlje celoten kolut inštalacijskega optičnega kabla dolžine 2000m ali manj. Kupcu se izda račun za celotno izdano dolžino. Če kupec ne porabi celotnega izdanega inštalacijskega optičnega kabla je kupec dolžan v roku 5 delovnih dni na lastne stroške vrniti razliko neporabljenega inštalacijskega optičnega kabla. Po prejemu in pregledu se kupcu izda dobropis za razliko. Razlika se obračuna na podlagi zadnje vidne oznake dolžine neporabljenega inštalacijskega optičnega kabla.

Zasebnost

Prodajalec se zavezuje, da vse zbrane osebne podatke uporablja le za namene nakupa/prodaje in da le teh ne posreduje tretjim osebam.

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tu .

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Pritožbe in spori

Tech Trade d.o.o.Trzin spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Podjetje se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem Tech Trade d.o.o. Trzin, lahko poveže telefonsko na telefonsko številko +386 (1) 56 22 111 ali po elektronski pošti na info@techtrade.si . Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@techtrade.si . Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Tech Trade d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Tech Trade d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Tech Trade d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Tech Trade d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj .

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Filtri
Sort
display