Išči

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja podjetja TechTrade Trzin

Splošni pogoji poslovanja predstavljajo okvirje vzajemnega sodelovanja s kupci in poslovnimi partnerji ter temeljijo na podlagi slovenske zakonodaje in poslovne politike podjetja TechTrade Trzin. Podjetje TechTrade Trzin (v nadaljevanju prodajalec) se ukvarja z zastopstvom in distribucijo mrežne in računalniške opreme priznanih blagovnih znamk: https://techtrade.si/manufacturer/all
Vsak kupec z registracijo na spletni strani techtrade.si pridobi svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se prijavi in predstavi. Izbrano geslo je tajno in znano le kupcu. Kupec se lahko registrira kot fizična ali pravna oseba. Kupec je dolžan zagotoviti, da bo v svojem imenu nastopal le on sam, oziroma oseba, pooblaščena za zastopanje v njegovem imenu.

Veljavnost ponudbe in cen

Cene so navedene na spletni strani in za vse kupce veljajo na dan nakupa, to je na dan oddaje naročila v spletni trgovini techtrade.si. Prodajalec si pridružuje pravico, da cene spremeni brez predhodnega obvestila.

Naročila

Vsa naročila, ki bodo oddana v spletni trgovini techtrade.si bomo obravnavali kot zavezujoča in nepreklicna. Če kupec ugotovi, da je prišlo do napake, lahko brez dodatnih stroškov naročilo prekliče v času od oddaje naročila do prejema elektronskega obvestila, da je naročeno blago odpremljeno. Po prejemu obvestila, da je naročeno blago odpremljeno, preklic naročila ni več možen. Prodajalec si pridružuje pravico, da lahko naročilo kupca zavrne, če ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more ustrezno obravnavati. Prodajalec se zaveže, da bo ob prejemu naročila takoj pričel z aktivnostmi, da kupcu zagotovi čim hitrejšo dobavo naročenega blaga.

Dobava in prevzem

Za naročila manjša od 60€ + DDV poštnino plača kupec.

Pri naročilu nad 60 € + DDV je dostava brezplačna.

Cene navedene na spletni strani ne vključujejo stroška dostave. Strošek dostave se obračuna ob oddaji naročila.

Trudimo se, da je večina artiklov v spletni trgovini techtrade.si na zalogi, in jih kupcu dobavimo v roku od 24 do 48 ur. V kolikor artikla ni na zalogi kupca o tem obvestimo in ponudimo možno alternativo. V kolikor kupec alternativno ponudbo potrdi naročilo dopolnimo in naročeno blago še isti dan odpremimo. Če se kupec z alternativno ponudbo ne strinja, prične teči dobavni rok, ki je naveden na naši spletni strani. Prodajalec si pridružuje pravico do podaljšanja dobavnega roka in se zavezuje, da bo o tem pravočasno obvestil kupca.

V kolikor kupec, ki ima odobren odlog plačila odda naročilo do 15 ure in je naročeno blago na zalogi v celoti, bomo to blago odpremili še isti dan. Kupec lahko naročeno blago prevzame tudi na sedežu podjetja TechTrade Trzin, Blatnica 8, 1236 Trzin, vsak delovni dan, od ponedeljka do petka med 8. in 17. uro. V primeru osebnega prevzema lahko zahtevamo, da se prevzemnik identificira. Naročeno in plačano blago bomo izdali samo dejanskim kupcem oz. osebam, ki so pooblaščene za prevzem blaga. V primeru brezplačne dostave bo ponudnika paketne distribucije izbral prodajalec. Blago bo odpremljeno kupcu s ponudnikom paketne distribucije s katerim ima prodajalec sklenjeno pogodbo. Vsako odpremljeno blago je ustrezno zavarovano in opremljeno s sledilno številko, ki jo prodajalec posreduje kupcu. V primeru, da je plačnik dostave kupec mu blago dostavi ponudnik paketne distribucije s katerim ima prodajalec sklenjeno pogodbo. Vse stroške nastale s transportom blaga krije kupec sam. V kolikor prejeta količina blaga ni skladna s podatki na dobavnici ali računu, je o tem kupec dolžan pisno obvestiti prodajalca takoj ob prejemu blaga oz. najkasneje naslednji delovni dan. V primeru vidne poškodbe, ki je nastala med transportom je to kupec dolžan sporočiti prodajalcu takoj, ko poškodbo ugotovi, oziroma najkasneje v 8 dneh od prejema blaga. V primeru odškodninskega zahtevka mora kupec predložiti vso potrebno dokumentacijo in dokaze za uveljavljanje le tega. Prodajalec ne odgovarja za zamude pri dobavi blaga, če do njih pride zaradi neizpolnjevanja finančnih ali drugih obveznosti kot zaradi netočnih ali pomankljivih informacij s strani kupca.

Poslovni partnerji za nadaljno prodajo

Poslovnim partnerjem za nadaljnjo prodajo omogočamo dodatne popuste in ugodnosti. Na spletni strani techtrade.si vsak poslovni partner vidi svoje nabavne cene, kot tudi veliko dodatnih informacij o artiklih, novostih, akcijskih ponudbah in zalogah. Na voljo je tudi dostop do xml datotek za lažjo integracijo spletnih strani. Spletna stran omogoča hitro in enostavno naročanje blaga ter dostavo blaga v roku od 24 do 48 ur na katerikoli izbrani naslov znotraj republike Slovenije.

Plačilo

Plačilo po predračunu se izvede na podlagi predračuna, ki se kreira na spletni strani po oddanem naročilu. Plačilo je izvedeno, ko je nakazani znesek viden na enem izmed transakcijskih računov prodajalca.

Plačilo z gotovino ali kartico je možno ob osebnem prevzemu v naši poslovalnici na sedežu podjetja, brez dodatnih stroškov

Plačilo po povzetju je plačilo dostavni službi ob dostavi blaga, skladno z njihovim cenikom storitev.

Odlog plačila prodajalec omogoča pod določenimi pogoji. Pogoji nakupa z odloženim plačilom so predmet poslovne pogodbe med kupcem in prodajalcem.

Kupljeno blago je last prodajalca, do poplačila blaga v celoti. Kupcem, ki zamujajo s plačilom zapadlih obveznosti prodajalec zaračuna zakonske zamudne obresti, ki jih je kupec dolžan plačati v 8 dneh od datuma izdaje. V primeru večkratnega zamujanja s plačili si prodajalec pridržuje pravico kupcu ustaviti dobave blaga in izterjati neporavnane obveznosti. Blago je kupcu ob takojšnjem plačilu izdano takoj. V primeru odloga plačila se blago kupcu izda le pod pogojem, da kupec nima zapadlih obveznosti ali blokiranih TRR računov.

Računi

Računi se kupcu izdajajo ob prevzemu blaga oz. je račun priložen blagu, ki je poslano z dostavno službo.

Garancija na kakovost

Vsi izdelki v spletni trgovini techtrade.si imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca, zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji. Za uveljavljanje garancije in servisno vzdrževanje se lahko obrnete na naš servis: servis@techtrade.si ali pokličete +386 (1) 56 20 708. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji, navedeni na garancijskem listu, ki je priložen izdelku. Skrite kakovostne napake je kupec dolžan pisno sporočiti prodajalcu takoj, ko jih ugotovi oziroma v garancijskem roku, ki velja za posamezno blago po ustaljenih navadah v poslovnem svetu. Prodajalec bo vse reklamacije reševal skladno z običaji dobrih poslovnih praks.

Zasebnost

Podatki, ki jih kupec posreduje preko obrazcev in vlog na spletni strani techtrade.si ali kako drugače (po telefonu, preko e-pošte, itd.), so strogo zaupni in se obravnavajo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Zakonom o varstvu potrošnikov. Prodajalec jamči, da bodo na ta način zbrani podatki namenjeni izključno interni uporabi in ne bodo predani v roke tretje osebe ali bili kakorkoli drugače zlorabljeni.


Spori

Vse morebitne spore med kupcem in prodajalcem, bosta stranki poskušali reševati sporazumno. V primeru, da to ne bo možno, je za spore pristojno Sodišče v Ljubljani.

Filtri
Sort
display